Συχνές Ερωτήσεις

Διανομή δύναμη φρεναρίσματος

Με την αλλαγή της δυναμικής του βάρους κατά την κατεύθυνση του ταξιδιού όταν φρενάρετε, απελευθερώνοντας τους πίσω τροχούς, οι μπροστινοί τροχοί πρέπει να έχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης αν θέλετε να αποφύγετε το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού κατά την λεία φρενάρισμα. Σε οχήματα με κίνηση στους σε μπροστινούς τροχούς και τον κινητήρα ακόμα τοποθετείται μπροστά, το μπροστινό είναι πάντα βαρύτερο από το πίσω μέρος, έτσι ώστε το κέντρο βάρους μετακινείται προς τα εμπρός. Τα πράγματα είναι πιο εύκολα αν σκεφτεί κανείς την τοποθέτηση εμβόλου επί πίσω άξονα παράλληλο με το μπροστινό άξονα. Σε αυτή την περίπτωση είναι γνωστή κατανομή της δύναμης φρεναρίσματος. Για μια βέλτιστη προσαρμογή στις συνθήκες του δρόμου απαιτείται κατανομή της δύναμης πέδησης πραγματοποιούνται από μονάδα αντιεμπλοκής (ABS). Μειωτήρα της δύναμης φρεναρίσματος είναι η απλούστερη μορφή της κατανομής αντιπροσωπεύεται από μια βαλβίδα πίεσης ελέγχου φρένου, το οποίο κλείνει την πίεση και το διατηρεί σε σταθερό επίπεδο για τους πίσω τροχούς όταν φθάνει μια συγκεκριμένη υδραυλική πίεση στο φρένο. Μειωτήρα δύναμης πέδησης επιτρέπει μόνο χαμηλή πίεση στον πίσω άξονα οποιαδήποτε αύξηση στην πίεση, όταν το σημείο μεταγωγής έχει επιτευχθεί. Ατομικές ελεγκτές λειτουργούν επίσης τον μειωτήρες δυνάμεις πέδησης εκτός από το ότι το σημείο μεταγωγής κατευθύνεται σύμφωνα με το φορτίο του οχήματος και τη δυναμική μετατόπιση όταν φρενάρετε, εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών πίσω τους. Ο χειρισμός του οχήματος παρέχεται από μια μετάδοση μεταξύ των αξόνων και οι κάτω πλευρά του αυτοκινήτου που κεντράρει ανάλογα με το βάρος.