Payment Banner

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Ισχύουν τα ίδια δικαιώματα στο εικονικό όπως και στο πραγματικό κατάστημα
  2. Τι κάνω εάν το ελαστικό που παρέλαβα είναι ελαττωματικό
  1. Ισχύουν τα ίδια δικαιώματα στο εικονικό όπως και στο πραγματικό κατάστημα

    Το elastika-online είναι το ελληνικό Online-shop ελαστικών της Delticom AG, μιας γερμανικής εταιρίας με έδρα το Αννόβερο.\nΣας παραχωρούμε μια 7-ήμερη προθεσμία,σε περίπτωση που το επιθυμείτε και κάνενετε το ανάλογο κλικ στην παραγγελία. Έχετε εγγύηση επιστροφής εντός 30 ημερών, εφόσον τα ελαστικά δεν χρησιμοποιήθηκαν ή δεν έγινε μοντάρισμα. Σε περίπτωση που τα ελαστικά είναι κατεστραμένα ή έχουν ελλέιψεις έχετε ολα τα δικαιώματα της προστασίας του καταναλωτή. Επίσης έχετε το 14-ήμερο δικαίωμα προσφυγής. \n



  2. Τι κάνω εάν το ελαστικό που παρέλαβα είναι ελαττωματικό

    Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή υπάρχουν ελλείψεις μπορείτε φυσικά να υποβάλλετε τα παράπονά σας εντός του χρόνου εγγύησης. Ο χρόνος εγγύησης των προϊόντων μας ανέρχεται σε 24 μήνες και αρχίζει από την ημέρα παράδοσης.

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail: elastika-online@delti.com, μέσω φαξ 0030 211 198 3811 ή μέσω της hotline τηλ. 0049 51 19 36 34930. Θα σας αποστείλουμε ένα δελτίο παραπόνων το οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε πλήρως και να μας στείλτε πίσω υπογεγραμμένο.

    Εμείς θα αποστείλουμε το προϊόν, για το οποίο υποβλήθηκαν παράπονα, στον κατασκευαστή για πραγματογνωμοσύνη.

    Συμβουλή: Παρακαλούμε μην στέλνετε ελαστικά στην έδρα μας στο Αννόβερο της Γερμανίας. Σε αυτή τη διεύθυνση δεν μπορούμε να δεχτούμε κανένα ελαστικό.

    Για πιθανά παράπονα ως προς ήδη μονταρισμένα ελαστικά απευθυνθείτε στο συνεργείο μονταρίσματός σας.