Δυστυχώς δεν υπάρχει μια απάντηση που να έχει καθολική ισχύ.
Ωστόσο υπάρχουν πιθανές αιτίες:
\r\n A) Οδήγηση με μειωμένη πίεση στα ελαστικά ή με μεγάλο βάρος: Πρόκειται για αυξημένη τριβή σε συνεχή λειτουργία και ως εκ τούτου επέρχεται θερμική υπερφόρτωση του ελαστικού με αποτέλεσμα ορισμένα τμήματα του ελαστικού να μην μπορούν πλέον να αντέξουν την επιβάρυνση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ξαφνική διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή το σκάσιμο αυτού.\r\n
\r\n B) Εξάλειψη εμποδίων (όπως π.χ. z.B. υπερυψωμένα πέτρινα κράσπεδα): Λόγω εξωτερικών επιδράσεων μπορούν να προκληθούν βλάβες σε μεμονωμένα ελαστικά οι οποίες είναι εν μέρει ορατές (παραμορφώσεις ή ρωγμές) ή ακόμη και καθόλου σε περίπτωση που η βλάβη έγινε σττο εσωτερικό του ελαστικού. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι, όπως και στην περίπτωση A) η διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή το σκάσιμο αυτού. Σε περίπτωση όμως που καλύπτονται με τέτοια ελαστικά μεγαλύτερες αποστάσεις, με μεγαλύτερη επιβάρυνση (υψηλές ταχύτητες, βαριά φορτία) υπάρχει περίπτωση εξάπλωσης της βλάβης. Πιθανές επιπτώσεις: Διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή σκάσιμο αυτού. Συνοψίζοντας, ένα ελαστικό μπορεί να σκάσει εάν καταστραφεί η βασική δομή του ελαστικου λόγω των ως άνω αναγραφόμενων αιτιών.