Payment Banner

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Ποιος θα μου παραδώσει τα ελαστικά
  2. Πότε θα ενημερωθώ για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης
  3. Κάνετε παραδόσεις και σε άλλες χώρες
  4. Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία παράδοσης
  5. Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης αφού έχω στείλει την παραγγελία
  6. Μπορώ να παραλάβω και προσωπικά τα ελαστικά στο Αννόβερο
  7. Με ποιόν τρόπο πραγματοποιείτε την μεταφορά και τι συμβαίνει εάν δεν είμαι στο σπίτι
  8. Με ποιόν τρόπο έχω πρόσβαση στα ελαστικά μου
  9. Τι θα συμβεί εάν η μεταφορική εταιρία δεν παραδόσει το προϊόν
  10. Τι θα συμβεί εάν καθυστερήσει η παράδοση
  11. Είναι δυνατή η παράδοση σε άλλη διέυθυνση
  1. Ποιος θα μου παραδώσει τα ελαστικά

    Η μεταφορά των προϊόντων μας πραγματοποιείται από την μεταφορική Deutschen Paketdienst (DPD) και την General Logistics Systems (GLS).



  2. Πότε θα ενημερωθώ για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης

    Μόλις το προϊόν που παραγγείλατε φύγει από την αποθήκη σας αποστέλλουμε E-mail στο οποίο σας πληροφορούμε για την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας πούμε κάποια ακριβή χρονική στιγμή, διότι η παράδοση των πακέτων γίνεται από την μεταφορική εταιρία.  



  3. Κάνετε παραδόσεις και σε άλλες χώρες

    Φυσικά κάνουμε παραδόσεις των προϊόντων μας και σε άλλες χώρες. Την λίστα με τις χώρες θα βρείτε εδώ. Εάν επιθυμείτε να παραγγείλετε μεγαλύτερες ποσότητες ελαστικών (άνω των 10 κομματιών), μπορούμε να κανονίσουμε ειδικές τιμές με τον μεταφορέα μας. Σε αυτή την περίπτωση στείλτε μας ένα E-mail στο elastika-online@delti.com .



  4. Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία παράδοσης

    Αν η παραγγελία βρίσκεται ήδη καθοδόν, δεν μπορούμε δυστυχώς να αναβάλλουμε το ραντεβού διότι ο σχεδιασμός του προγράμματος της μεταφορικής ετιαρίας στην οποία ανατέθηκε η παράδοση δεν εξαρτάται από εμάς.(Παρακαλούμε σκεφτείτε την δυνατότητα να κάνει κάποιος άλλος την παραλλαβή, π.χ. κάποιος γείτονας). Εάν η μεταφορική εταιρία δεν βρει κανέναν θα λάβετε ένα σημείωμα με μια νέα ημερομηνία παράδοσης καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.



  5. Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης αφού έχω στείλει την παραγγελία

    Εάν θελήσετε να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης αφού έχετε ήδη αποστείλει την παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας. Οι μεταφορικές εταιρίες δεν μπορούν να προβούν σε αλλαγή της διεύθυνσης αν τους το ζητήσει ο πελάτης.Στείλτε Ε-mail στο: elastika-online@delti.com - θα βοηθηθείτε άμεσα.



  6. Μπορώ να παραλάβω και προσωπικά τα ελαστικά στο Αννόβερο

    Δυστύχως δεν είναι δυνατόν να γίνει παραλαβή προσωπικά από τα Κεντρικά στο Αννόβερο διότι λαμβάνετε το προϊόν κατευθείαν από τις αποθήκες, οι οποίες υπάρχουν παντού σε όλη τη Γερμανία.



  7. Με ποιόν τρόπο πραγματοποιείτε την μεταφορά και τι συμβαίνει εάν δεν είμαι στο σπίτι

    Οι μεταφορές γίνονται από ειδικές μεταφορικές εταιρίες. Κατά κανόνα σας τηλεφωνούν προηγουμένως για να διαβεβαιώθουν ότι την ημέρα της παράδοσης θα βρίσκεστε σπίτι. Εάν δεν είστε στο σπίτι ο οδηγός θα αφήσει μια κάρτα (ειδοποιητήριο). Έτσι μπορείτε να έρθετε σε άμεση επαφή με την μεταφορική εταιρία.



  8. Με ποιόν τρόπο έχω πρόσβαση στα ελαστικά μου

    Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας θα ερωτηθείτε για την διεύθυνση παράδοσης. Εδώ έχετε τη δυνατότητα να στείλετε το προϊόν και το τιμολόγιο σε διαφορετικές διευθύνσεις. Εάν δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να γίνει παράδοση στη διεύθυνση κατοικίας σας μπορούμε να κάνουμε παράδοση και σε κάποια άλλη διεύθυνση (την επωνομαζόμενη διεύθυνση παράδοσης). Και σε αυτή την περίπτωση σας αποστέλλουμε το τιμολόγιο στη διεύθυνση τιμολόγησης. Ως διεύθυνση παράδοσης μπορείτε να δώσετε όποια εσείς επιθυμείτε , π.χ. του συνεργείου σας, ενός συνεργάτη μας που αναλαμβάνει το μοντάρισμα, ενός βενζινάδικου κλπ. Τα έξοδα αποστολής συμπεριλαμβάνονται ούτως ή άλλως, η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν έχει επιπλέον χρέωση.



  9. Τι θα συμβεί εάν η μεταφορική εταιρία δεν παραδόσει το προϊόν

    Θα λάβω άλλα ελαστικά ως αποζημίωση. Σε περίπτωση που η μεταφορική εταιρία δεν παραδόσει το προϊόν θα σας το αντικαταστήσουμε φυσικά άμεσα . Παρακαλούμε ενημερώστε μας δίνοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας μέσω E-mail ή τηλεφωνικά. Εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας.



  10. Τι θα συμβεί εάν καθυστερήσει η παράδοση

    Σε περίπτωση που καθυστερήσει η παράδοση του προϊόντος που παραγγείλατε λόγω έλλειψης προσφοράς από πλευράς κατασκευαστή θα σας ενημερώσουμε άμεσα. Παράλληλα θα σας κάνουμε μια άμεσα διαθέσιμη προσφορά.



  11. Είναι δυνατή η παράδοση σε άλλη διέυθυνση

    Οι παραδόσεις μας εντός Ελλάδας γίνονται σε οποιαδήποτε διεύθυνση επιθυμείτε: κατευθείαν στον πελάτη/στην πελάτισσα, σε κάποια εναλλακτική διεύθυνση ή σε κάποιον συνεργάτη μονταρίσματος.