Στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα , το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται πίσω από το όχημα στο πορτ-μπαγκάζ ή κάτω από τα πίσω καθίσματα των επιβατών. Ένας σωλήνας από το ρεζερβουάρ πηγαίνει προς την αντλία καυσίμου, τοποθετημένη στον κινητήρα. Σήμερα χρησιμοποιούνται οι αντλίες διαφράγματος που απορροφάει το καυσίμο από τη δεξαμενή και ρυθμίζει τη ροή της βενζίνης, όπως απαιτείται το καρμπυρατέρ, ή ανάλογα, η έγχυσης καυσίμου. Το κύριο συστατικό της αντλίας βενζίνης, αλλά και το πιο ευαίσθητο στοιχείο είναι η μεμβράνη. Το ομαλό σχήμα της και η πυκνότητά της επιτρέπουν την αναρρόφηση και την ηγεσία της βενζίνης ακόμη πιό μακριά. Για τη βέλτιστη μέτρηση καυσίμου στο καρμπυρατέρ είναι υπεύθυνη η πλωτή βαλβίδα τοποθετιμένη στο θάλαμο καύσης του καρμπυρατέρ. Όταν η αντλία καυσίμου γεμίζει το χώρο, η πλωτή βαλβίδα ανεβαίνει - η βαλβίδα η οποία, στο παρελθόν είχε σχεδιαστεί από ορειχάλκινο, τώρα πλέον από πλαστικό – και πιέζει μία βελόνα, η οποία σκεπάζει τη βαλβίδα βελόνας, κόβοντας τη παροχή καυσίμου. Αυτή είναι η πιο απλή, αποτελεσματική και ασφαλής μέθοδος κατά του "πνιγμού" καρμπυρατέρ. Οι κινητήρες ψεκασμού, η αντλία καυσίμου πρέπει να παρέχει καύσιμο σε μια συγκεκριμένη πίεση.
Αριθμός.: %entry-quantity%
Τιμή ανά κομμάτι: %entry-formattedTotalPrice%