Payment Banner

Συχνές Ερωτήσεις

Καταλύτης

Ο τριοδικό καταλύτη και καθαρισμού των καυσαερίων είναι απαραίτητο να μην βλάψουν τα οχήματα, πράγμα που αντιπροσωπεύει την πιο αποτελεσματική, ασφαλής και αξιόπιστη μορφή καθαρισμού ρύπων από τους κινητήρες βενζίνης. Τα ρυπογόνα αέρια βρίσκονται στην εξάτμιση σωματιδίων (μονοξείδιο του άνθρακα, υδρογονάνθρακες και οξείδια του αζώτου) μετατρέπονται σε ενώσεις που έχουν ένα χαμηλότερο ρύπανσης όπως διοξείδιο του άνθρακα, νερό και άζωτο.
Το 1985 ιδρύθηκαν αυστηρότερα όρια εκπομπών για όλα τα οχήματα που αντιστοιχούν στα πρώιμα κατασκευή καταλύτη (και αισθητήρα Λάμδα).
Για πετρελαιοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων έχουν εφαρμόσει αυστηρά όρια για την ενόχληση που εκδίδονται έτσι ώστε τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με φίλτρο σωματιδίων ντίζελ. Μια συντονισμένοι καταλύτης μπορεί να βελτιώσει τις εκπομπές του κινητήρα κατά 90%, με την προϋπόθεση ότι οι εκπομπές του κινητήρα (καυσαέρια πριν διέλθει διαμέσου του καταλύτη ανάγεται με τεχνολογία concentionale). Έτσι, φαίνεται, για παράδειγμα, μέσω διαμόρφωσης του κινητήρα θαλάμου καύσης βαλβίδα (βαλβίδα).
Η ανοχή κατασκευής, αλλά και επειδή η βέλτιστη σύνθεση του μίγματος του καυσίμου και του αέρα που απαιτείται για τη διαδικασία μετασχηματισμού ρυθμίζεται από την αλληλεπίδραση με κινητήρα αισθητήρα λάμδα σύστημα ελέγχου. Αν η βελτιώσεις γίνονται από τη χρονική εξέλιξη του καταλύτη επιβλαβών όρια εκπομπών θα πρέπει να συνεχίσουν να μειώνονται δραστικά.
Νέες τεχνολογίες από την άποψη των καταλυτών καυσίμων και οι νέες ενώσεις συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση των εκπομπών.