cash_on_delivery

Payment Banner

Συχνές Ερωτήσεις

Τι κάνω εάν το ελαστικό που παρέλαβα είναι ελαττωματικό

Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή υπάρχουν ελλείψεις μπορείτε φυσικά να υποβάλλετε τα παράπονά σας εντός του χρόνου εγγύησης. Ο χρόνος εγγύησης των προϊόντων μας ανέρχεται σε 24 μήνες και αρχίζει από την ημέρα παράδοσης.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail: elastika-online@delti.com, μέσω φαξ 0030 211 198 3811 ή μέσω της hotline τηλ. 0049 51 19 36 34930. Θα σας αποστείλουμε ένα δελτίο παραπόνων το οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε πλήρως και να μας στείλτε πίσω υπογεγραμμένο.

Εμείς θα αποστείλουμε το προϊόν, για το οποίο υποβλήθηκαν παράπονα, στον κατασκευαστή για πραγματογνωμοσύνη.

Συμβουλή: Παρακαλούμε μην στέλνετε ελαστικά στην έδρα μας στο Αννόβερο της Γερμανίας. Σε αυτή τη διεύθυνση δεν μπορούμε να δεχτούμε κανένα ελαστικό.

Για πιθανά παράπονα ως προς ήδη μονταρισμένα ελαστικά απευθυνθείτε στο συνεργείο μονταρίσματός σας.