Συχνές Ερωτήσεις

  1. Για ποιό λόγο δεν διατίθενται πλέον κάποια ελαστικά
  2. Πώς μπορώ να αλλάξω τον αριθμό των ελαστικών που έχω παραγγείλει,
  3. Πώς μπορώ να παραγγείλω
  4. Πώς μπορώ να διαπιστώσω εάν ελήφθη η παραγγελία που έκανα μέσω ίντερνετ
  5. Μπορώ να παρραγείλω με διαφορετικό τρόπο, όχι μόνο μέσω ίντερνετ
  6. Με ποιόν τρόπο μπορώ να παραγγείλω περισσότερα ελαστικά με μια παραγγελία
  7. Σε ποιόν απευθύνομαι για ερωτήσεις όσον αφορά την παραγγελία μου
  8. Δεν είμαι σίγουρος εάν η παραγγελία μου έχει φτάσει. Τι πρέπει να κάνω
  9. Έκανα λάθος παραγγελία. Τι να κάνω
  10. Χρειάζομαι κάποιον κωδικό για να μπορώ να κάνω παραγγελίες
  1. Για ποιό λόγο δεν διατίθενται πλέον κάποια ελαστικά

    Λόγω έλλειψης προσφοράς από πλευράς κατασκευαστή πιθανόν να μην διατίθενται αυτή την περίοδο ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικού. Μπορείτε όμως Δεχόμαστε όμως ευχαρίστως τις παραγγελίες σας. Θα ειδοποιηθείτε μόλις το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο.



  2. Πώς μπορώ να αλλάξω τον αριθμό των ελαστικών που έχω παραγγείλει,

    Κατά τη διαδικασία παραγγελίας θεωρούμε ότι πρόκειται για τέσσερα ελαστικά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε μικρότερο ή μεγαλύτερο αριθμό μπορείτε να τον προσαρμόσετε στο πρώτο βήμα της παραγγελίας πατώντας «Αλλαγή ποσότητας» και εισάγοντας τον επιθυμητό αριθμό.



  3. Πώς μπορώ να παραγγείλω

    Εάν έχετε ερωτήσεις ή παρατηρήσεις σχετικά με την πορεία της παραγγελίας απευθυνθείτε στην ομάδα υπηρεσιών. Ευχαρίστως να σας εξυπηρετήσουμε. Εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας.



  4. Πώς μπορώ να διαπιστώσω εάν ελήφθη η παραγγελία που έκανα μέσω ίντερνετ

    Θα λάβετε άμεσα τη βεβαίωση της παραγγελίας μέσω E-mail ή φαξ. Αν δεν σας αποστείλουμε βεβαίωση της παραγγελίας στο E-mail σας ή στον αριθμό φαξ σημαίνει ότι δεν την έχουμε λάβει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επαναλάβετε την παραγγελία.



  5. Μπορώ να παρραγείλω με διαφορετικό τρόπο, όχι μόνο μέσω ίντερνετ

    Ποιοί άλλοι τρόποι παραγγελίας υπάρχουν. Εάν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε μέσω ίντερνετ, μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά ή μέσω φαξ. Εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας. Αναφέρετέ μας τον ακριβή χαρακτηρισμό του προϊόντος καθώς και τον αριθμό των ελαστικών και ενημερώστε μας για τον τρόπο πληρωμής. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής.



  6. Με ποιόν τρόπο μπορώ να παραγγείλω περισσότερα ελαστικά με μια παραγγελία

    Μπορείτε να παραγγείλετε πολλά διαφορετικά ελαστικά, πατώντας στην λίστα επιλογής ελαστικών το κουμπί "Κράτηση" που βρίσκεται δίπλα στο εκάστοτε ελαστικό. Έπειτα πηγαίνετε στο νέο link της μπάρας πλοήγησης "Συνέχεια στην παραγγελία". Εκεί βρείτε μέσα στο καλάθι αγορών σας όλα τα ελαστικά που επιλέξατε.



  7. Σε ποιόν απευθύνομαι για ερωτήσεις όσον αφορά την παραγγελία μου

    Παρακαλούμε στείλτε μας σε αυτή την περίπτωση ένα E-mail στοelastika-online@delti.com ή τηλεφωνήστε στο 0049-511-93634-930



  8. Δεν είμαι σίγουρος εάν η παραγγελία μου έχει φτάσει. Τι πρέπει να κάνω

    Κατόπιν ομαλής αποστολής της παραγγελίας σας αποστέλλουμε μέσω E-mail την βεβαίωση και τον αριθμό παραγγελίας. Αν δεν λάβετε κάτι από τα προηγούμενα στείλτε E-Mail στο elastika-online@delti.com ή τηλεφωνήστε στη Hotline της εταιρίας στο 0049-511-93634-930



  9. Έκανα λάθος παραγγελία. Τι να κάνω

    Εάν έχετε κατά λάθος κάνει μια λανθασμένη παραγγελία, μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.



  10. Χρειάζομαι κάποιον κωδικό για να μπορώ να κάνω παραγγελίες

    Δεν χρειάζεστε κωδικό για κάνετε παραγγελίες. Μόλις κάνετε κλικ στο «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους γενικούς όρους συναλλαγών» που βρίσκεται στη φόρμα παραγγελίας, μπορείτε να προσχωρήσετε άμεσα στο βήμα 2. Αφήστε κενά τα πεδία «E-Mail» και «Κωδικός» και κάντε κλικ στο «Βήμα 2».