Προκειμένου για ένα όχημα να λειτουργήσει ομαλά, χρειάζεται μια ξεχωριστή σχέση μεταξύ κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων σύνδεση που επιτρέπει την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων από το ένα στάδιο στο άλλο και ξεκίνημα του αυτοκινήτου και κατάλληλη διακοπής της λειτουργίας του. Για αυτό ασχολείται ο συμπλέκτης σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή μετατροπέα ροπής σε οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτά ξεχωρίσουν μόνιμη ενέργεια που εκπέμπεται από τον κινητήρα (RPM), ότι το πλαίσιο αυτό ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί, χωρίς ο κινητήρας να είναι ενεργοποιημένος ή απενεργοποιημένος και να επηρεάσει το κύκλωμα. Συμπλέκτη δίσκος πιέζεται ανάμεσα στην πλάκα πίεσης και το σφόνδυλο, ισχυρό ελατήριο και άνω είναι πλάκες τριβής που παρέχουν μια άνετη οδήγηση, εάν σχετίζονται με την πρωτογενή άξονα (στροφαλοφόρου άξονα). Αν ο οδηγός πατήσει το συμπλέκτη, πλάκες χωρίσουν και διακόψουν την μετάδοση της δύναμης από τον κινητήρα στους τροχούς. Εάν πάρετε το πόδι σας από το ποδόπληκτρο, η πλάκες πιέζονται ξανά μεταξύ τους, και η μετάδοση επανέλθει. Εάν μόνο πιέζεται σταδιακά, οι πλάκες πιέζονται ελαφρά μεταξύ τους και ο σφόνδυλο μοιράζονταν την εξουσία του στην δεύτερη πλάκα έτσι ώστε το όχημα λειτουργεί ομαλά.
Αριθμός.: %entry-quantity%
Τιμή ανά κομμάτι: %entry-formattedTotalPrice%